Valuta
RON
  • EUR
  • RON

Sfaturi de la profesionisti

Politica de Retur

Returnarea produselor și restituirea banilor


Clienții persoane fizice pot solicita returnarea produselor comandate şi livrate deja în termen de maxim 14 zile calendaristice de la recepţionarea acestora. Pentru aceasta vă rugăm să ne comunicaţi numele, adresa şi numărul comenzii dumneavoastră, asigurând astfel o bună desfăşurare a procedurii de retur. Cererea de retur se face în scris, prin e-mail sau fax, declarând motivul returului şi modalitatea de retur.


Returnarea produselor se acceptă de către TOPK UTILAJE ALIMENTARE S.R.L. numai dacă sunt respectate următoarele condiţii:


1.  Produsele sunt sigilate în ambalajul original, găsindu-se în aceeaşi stare în care erau la momentul livrării acestora către dumneavoastră; această verificare este efectuată în depozitele TOPK UTILAJE ALIMENTARE S.R.L. în momentul recepţiei returului. Ambalajele nu trebuie sa fie zgâriate, rupte sau deformate;


2.  La livrarea produselor se trimite si certificatul de garanție (in original);


3.  Toate costurile pentru transportul produselor returnate la depozitele TOPK UTILAJE ALIMENTARE S.R.L. sunt suportate exclusiv de către dumneavoastră. În cazul în care cumpărătorul nu achită acest transport în momentul returului, TOPK UTILAJE ALIMENTARE S.R.L. îşi rezervă dreptul de a reţine costurile de transport din valoarea produselor care urmează a fi returnate.


În cazul acceptării unui retur de produse, TOPK UTILAJE ALIMENTARE S.R.L. va emite o factură "storno", în conformitate cu prevederile legale în vigoare, în momentul recepţionării produselor în depozitele TOPK UTILAJE ALIMENTARE S.R.L.


În maxim 30 de zile calendaristice de la recepţionarea produselor în depozitele TOPK UTILAJE ALIMENTARE S.R.L. din Afumati, Ilfov, Sos. Bucuresti-Urziceni nr.14A, TOPK UTILAJE ALIMENTARE S.R.L. va returna cumpărătorului valoarea produselor conform condiţiilor din prezentul document.


Restituirea sumelor provenite din serviciul de retur se va face în următoarele condiții:


1.  Pentru sumele achitate în numerar în magazin, restituirea se va face tot în numerar, în cazul în care returul are loc în aceeași zi cu data achiziționării;

2.  Pentru sumele achitate prin ordin de plată sau prin card bancar, restituirea se va face prin virament bancar, în contul bancar din care s-a efectuat plata sau în contul bancar indicat de client prin cererea de retur;


Atenţie!


Produsele care se aduc numai in urma unei comenzi speciale, nu se pot returna.


Produsele trebuie să fie returnate în stare bună şi fără ca ambalajul original să fi fost deteriorat sau desfăcut în orice fel. În momentul desfacerii ambalajului se consideră că aţi acceptat produsul ca fiind potrivit nevoilor dumneavoastră şi nu mai poate fi returnat decât în cazul în care se constată de către un reprezentant al firmei noastre că produsul prezintă defecţiuni de fabricaţie.


Pentru a crea o cerere de retur va rugam sa ne scrieti un mail la contact@rafturimetaliceaz.ro


Conform legislatiei in vigoare, respectiv O.G. 34/2014, renuntarea la cumparare este aplicabila doar clientilor persoane fizice si numai in cazul produselor livrate prin curier. 


PFA-urile și persoanele juridice nu beneficiază de dreptul de retur în 14 zile. ANPC-ul nu intervine într-un contract între o persoană juridică și un magazin, acolo se consideră ca la orice alt contract încheiat între două firme și problemele se rezolvă la tribunal pe spețe de drept comercial.